marketing

Co to jest marketing treści? Jest rozpuszczona nazwa content marketingu. Narodziło się ono po niechętnym u klientów do klasycznej formy reklamy. Zamiast nachalnych spotów content marketing proponuje tworzenie użytecznych oraz zabawnych treści. Internautki co ogrodzenie i zwykłymi i masowo pojawiającymi się reklamami, które bardzo często blokuję. To właśnie dlatego coraz więcej firm rozumie, że marketing treści jest dla nich idealnym rozwiązaniem. Marketing treści, jest to idealny sposób na zdobycie uwagi potencjalnych klientów w świecie pełnym chaosu. Sprawdź w jaki sposób przyciągnąć klientów oraz co nowego pojawiło się w roku 2020.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/marketing-tresci/

Marketing treści 2020 roku – co nowego?

Informację w jaki sposób wygląda marketing treści zebrał w 2020 roku na swoim blogu Paweł Tkaczyk. Jest to jeden z najbardziej cenionych polskich specjalistów do spraw marketingu. Uważa on, że większość materiałów, które znajdują się na kanałach social mediach nie interesuje internautów. Wpisy czy filmiki nie zbierają komentarzy i nie są udostępniane. Jest to kolejna dziedzina, w której sprawdza się zasada Pareto.

Content marketing i social media – w jaki sposób przyciągnąć klientów?

Paweł Tkaczyk radzi, aby przebić się, musisz zwrócić uwagę internautów, taki sposób, że dużo i regularnie publikujesz. Jest to klucz do sukcesu w content marketingu w roku 2020.

Jeżeli wpis na Facebooku twoje działalności pojawia się raz lub 4 czy nawet 5 razy w ciągu całej twojej pracy, to przepadliśmy. Ludziom nie zapadnie w pamięć twoja marka. Oczywiście jeżeli chodzi o ilość wpisów, nie można zapomnieć o ich jakości. Dobrą strategią jest content marketing, który będzie polegał na połączeniu częstotliwości z chwilową treścią. 

Jakie treści zamieszczać na profilu naszej firmy?

To naturalne, że zależy nam na pracy, w której pracujemy. Gigantyczna firma z branży rozrywkowej zaproponuje nam co innego niż jednoosobowa firma, która działa w segmencie naukowym.

Poważniejszym firmom Paweł Tkaczyk radzi:

• Nie bądź gołosłowny, reprezentuje twarde dane, a nie informacje wyssane z palca lub przypuszczenia

• Bądź wyrazisty, czyli oferuj publicystykę, w której opowiesz się po jakiej stronie

• Stawiaj na dłuższe materiały

• Stosuj wyliczanki, one naprawdę działają!

Zobacz też: http://www.gadzinowski.pl/jaki-zawod-da-ci-satysfakcje/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here