Dlaczego restauracja potrzebuje systemu rezerwacji online

Istnieje wiele powodów, dla których warto odważyć się na wdrożenie systemu rezerwacji online w swojej restauracji, a ten artykuł przekona Cię, jak bardzo jest ona potrzebny w Twoim modelu biznesowym. Oznacza to, że nie jest to już tylko nowoczesna i technologiczna inicjatywa mająca na celu lepszą prezentację restauracji, ale jest to opcja optymalizacji i nadania większego sensu rezerwacjom w restauracji.

Całkowita kontrola nad rezerwacjami

Głównym powodem, dla którego 30% restauracji korzysta już z technologii online do przyjmowania rezerwacji restauracyjnych, jest sposób, w jaki utrzymywana jest całkowita kontrola nad rezerwacjami. Wszystkie informacje są scentralizowane w bazie danych, gdzie wszystkie dane klientów są na bieżąco analizowane. W ten sposób rezerwacja jest przypisana m.in. z numerem telefonu i e-mailem. Dane te mogą być przydatne w marketingu internetowym. Poza tym być może najważniejszą rzeczą w posiadaniu tego systemu jest sposób, w jaki można mieć całkowity wgląd w kalendarz i dostępność stołów dla swoich klientów. Aplikacja może być kompatybilna z rezerwacjami dokonywanymi za pomocą połączeń telefonicznych, dzięki czemu wszystko odbywa się w jednej bazie danych.

Płatności online

System rezerwacji online umożliwia dokonywanie płatności w celu zarezerwowani wolnych stolików, np. w ekskluzywnych restauracjach, w których są długie kolejki oczekujących. Płatności te mogą być dokonywane za pomocą różnych metod płatności Dzięki tej optymalizacji, system rezerwacji działa niezależnie, oszczędzając Twój czas.

Znajomość swoich klientów

Inną wielką zaletą posiadania aplikacji online lub usługi takiej jak ta jest to, że poznajesz swoich klientów dogłębnie. Będziesz w stanie określić, którzy klienci lubią przychodzić do Twojej restauracji po południu lub wieczorem. Jeśli masz bardziej zoptymalizowany system, będziesz w stanie uzyskać informacje, że na przykład para, która odwiedza restaurację w piątki, zazwyczaj zamawia owoce morza i makaron. W świecie marketingu gastronomicznego jest to tak zwany CRM, czyli Costumer Relationship Management. Innymi słowy, strategia angażowania się i poznawania preferencji klienta.

Otwarty harmonogram

Kolejną zaletą systemu rezerwacji online jest to, że klient może dokonać rezerwacji w dowolnym momencie. Jeśli obudzi się we wczesnych godzinach porannych, może zalogować się do systemu i zamówić co tylko chce, czego nie można zrobić przez telefon w tym czasie. Ponadto, działa on niezależnie, więc nie musisz zatrudniać pracowników do obsługi połączeń.

Lojalność

Innym aspektem, który wchodzi w grę, gdy masz aplikację lub system rezerwacji online dla restauracji, jest sposób, w jaki można stworzyć system ofert i zniżek za korzystanie z tej alternatywy technologicznej. Jest to opcja, która prędzej niż później przyniesie pozytywny wpływ na marketing restauracji. Będą zadowoleni klienci, którzy będą polecać innych klientów, generując w ten sposób reakcję łańcuchową. System rezerwacji online jest tylko jednym z kluczy do optymalizacji Twojej restauracji i uczynienia Twojej obsługi bardziej solidną.

Bookero – sprawdź system rezerwacji online, dzięki któremu zaoszczędzisz czas na obsłudze rezerwacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here